ZPRÁVY OD VODY, Strana 2

Slovenská svazovka - poprvé s UFO

Ahoj UFONI, tak posielam prvé správy od vody z 4 dňovej výpravy. Boli sme na menej obľúbenej zväzovej vode, partikel sme nechali doma a vieme, že tam pláva aj zopár kaprov nad 20kg. Kŕmenie bolo čis...

Východočeská spojka s úlovkem přes 20kg

Ahoj kamarádi Ufoni. Tak poprvé píši zprávu od vody. Parťák Dušan S Honzíkem najeli k vodě už minulou neděli a já s dcerou přijeli až v úterý navečer. Než jsme přijeli na místo, ...

S boilies na pár hodin

Tentokrát jsem vyrazil k vodě přes noc. Dva pruty, dva druhy koulí, pár hotovích pva prostě žádná velká věda. Dvě hrsti ke každému prutu na prokrmení. Náhozy kousek od břehu do hloubek okolo 5m v ...

Návrat k RETRO kukuřici

Ahoj UFOUNI, poslední prodloužený víkend jsme strávili na naši milované svazové pískovně. Od čtvrtka do neděle ryby absolutně nespolupracovaly a tak jedinou naší zábavou bylo chytání línu a bíle ryb...

Českých 34,6kg již podruhé na UFO!

Je 31. 5. 2020 a šílenství okolo CORONAPITCHUSU už je snad navždy pryč, a já nabírám směr jezero Jaroslav v jižních Čechách, kam se pravidelně jednou ročně vracíme uctít jedno smutné výročí... Tentok...

Rychlé chytání na stojatých vodách

Někdy je potřeba říct silnému proudu a nelehkým okolním podmínkám NE! U mě se to děje tak 2x do měsíce, kdy rád navštívím hezky upravený úsek, s víc jak 5-7 hektarovou  vodní plochou a normalním ...

Jarní a letní chytání kaprů

Nástraha Jako každé jaro a léto spolehám na jednu věc. A to je plovoucí boilies neboli Pop-Up nástrahám. Dle mého názoru je důležité prezentovat rybě z jara co nejatraktivnější kousek krmení s nepřeh...

Domovské toulky

Více jak 2 měsíce jsem se věnoval rybolovu na řece Sázavě. Bohužel tento rok jsem na ní neudělal žadný pořadný záběr od slušného kapra, tak jsem se zaměřil na Vltavu a Berounku blízko mého bydliště. P...

Úterní vyjížďka

Společně s bráchou jsme se vydali na rychlou chytačku. Po příjezdu zjišťujeme, že se kapři na daném úseku třou a mně z toho jdou oči šejdrem.... našli jsme si místo 15m od břehu kde bylo nejvíc lásky....

Coronové Labe

Díky Koroně jsou břehy naší řeky totálně obsypané a najít volné místo v pátek večer je skoro nereálné. Proto jsem zvolil metodu "nahaž na člun a ujeď".  I přes to, že ryby nespolupracovaly a po...

Rodinný víkend

Původně to měl být víkend s přáteli u vody,ale počasí z kraje června nepřálo. Holky mi,ale přinesly štěstí a když přijely tak se povedly větší ryby. Skvěle to bralo na Retro Kukuřice obalenou v pastě...

Pauza mezi učením

Na ryby teď kvůli maturitě moc času nemám. Pár dní zpátky jsem přeci jen musel nachvíli k vodě. Vyrazil jsem za kamarádem Jalubem na soukromou pískovnu. Hned jsem s ním skočil do člunu, zavezli jsme d...

Jarní rodinná výprava

Jakmile má člověk rodinu, tak je to s časem stráveným na rybách složitěší a složitější. Nicméně jsou revíry, kam se nechá přesvědčit drahou polovičku a to ještě v době, kdy je v noci zima a celé dny p...

Rejha v srdci

Krátká vycházka, těžko dostupné místa.Po kůrovcové kalamitě vymizelo spousta lesů. Na mém oblíbeném revíru je tomu taky tak. Co nesežral kůrovec, tak srazil vítr. Celé stromy napadali do vody a zasa...

Kaprařina jako módní trend?

To co jsem viděl tento víkend byl tedy mazec. Rozhodli jsme se s taťkou vyrazit na jezero Štít. Když jsme tam volali tak nám bylo řečeno že je to plnější, ale místo najdeme.... Hned po příjezdu js...

Malý klenot

Času ubývá a starostí je čím dál více.... Takže najít si chvilku na ryby je složité, proto jsem začal volit krátké vycházky na 2 až 4 hodiny. Na jednom prutě se snažím držet montáž ronierig s pop u...

Tomáš "Pokosil" Sadil opět řádil na svazovce

V poslední době se snažím břehy Labe navštěvovat spíše v týdnu, kdy u vody není tolik lidí a na rybách je to opravdu znát. K vodě jezdím vždy na noc. Místa si nijak zvlášť nepředkrmuji, vždy nakrmím z...

Orlik vol 2

Ahoj Ufoni! Po minulé úspěšné výpravě na Orlík jsem to vydržel týden doma a pak jsem zase musel vyrazit. Předmáčel jsem si Xko ve velikosti 19mm a Kukuřici ve 23mm. Xko jsem zalil stejnojmenným boost...

Svazová dvouhodinečka

Včera jsem vyrazil na malou přehradu, cca 10 hektarů. Jako úspěšná nástraha se ukázalo boilie z řady Plutonium rychlorozpustná verze Obří korýš s Pop up krill.  ...

Náhon na malé řece Sázavě

Vyrazil jsem zkusit štěstí na malou říčku Sázavu. U nás má koryto cca 12m. Moc velkých ryb tady neplave ale za to je tam ohromný klid. Top nástraha pop up ananas. Ať se daří ufoni. ...

Studené Labe konečně pokořeno

Na prvního labáčka jsem si letos počkal pěkně dlouho. Až několikátou vycházku se mi povedlo zavadit o kapra. K narozenínám mi Labe nadělilo krásnou šupinatou desítečku, jak jinek než na Pikantní Anan...

Letos nejúspěšnější výprava

Jako jednoznačně nejlepší nástraha se ukázal panáček retro kukuřice a plovka Xka Celkem 6 lysců přes 10kg v doprovodu dvou šupíků o váze 16 a 17,5kg a dvou amurů o váze 8 a 13kg ...

TWO TONE úřaduje!

Ahoj všem příznivcům značky UFO  Minulý týden jsem se rozhodoval, kde a kam zajedu na ryby a tak jsem zavítal na rybník Hruškov. První volba byla jasná, pár pelet a kuliček do vody letělo už odp...

O měsíc zpět

Jedu z práce a říkám si pojedu si zablbnout někam na krcálek..volám jestli někdo nepojede se mnou a nic.Říkám si že pojedu sám ale malá mě nechce pustit a tak doma stavím dětský kuželky v pokojíčku.Je...

Velikonoce na písáku

Tak jako každý rok jsem vyrazil s kamarády na velikonoční pohodový lov.  Rybám se moc nechtělo, ale nakonec se mi povedlo udělat 5 kaprů. 2 větší kapry jsem udělal na 23mm Pikantí Ananas v pastě...

Mrazivé dny s ronnie

Začátkem března jsem se dostal na jednu velikou svazovou pískovnu. Celé tři dny na nás foukal studený vítr a tlak šplhal až k 1040hPa. Počasí na ryby přímo katastrofální.Hned první večer přichází zábě...

Zpráva od vody

Zdravím Ufouni,  s parťákem jsme se rozhodovali kam vyrazíme na ryby. Po mém bleskovém navrhnutí, že vyrazíme na pálavu bylo odlouhlaseno vcelku okamžitě. Vybrali jsme si 5-ku a předpokláda...

Víkendové zahájení sezóny

Ahoj, tak už i Ondra má taky zahájeno 11+ (akorát vzhledem k teplotě -2°C nedokázal údržtet ruce ve vodě:-))))) No a mě se konečně rozjelo Xko v pastě a to dokonce 2x během hodiny. Super víkendové za...