ZPRÁVY OD VODY, Strana 8

Petr a jeho krásný šupík

Ahoj, udělal jsem si chvilku čas a vyrazil na svazovku nedaleko Pardubic. Nasadil jsem Squid&Octopus, podpořený totožnou pastou. Místo jsem si připravil method mixem a nadrceným Basicem zalitým b...

Jardova krátká vycházka k řece

Ahoj Ufoniv sobotu odpoledne jsem vyrazil  k řece nedaleko domova, měl jsem obavy že bude všude plno  když proběhlo zahájení lovu dravců.Ale měl jsem štěstí a našel jsem volnej flek, nebyla  tam moc v...

Ondra zklátil 16ku

Již doma jsem si připravil krmení i návazce tak, abych se ihned po příjezdu mohl intenzivně věnovat rybaření. Vytvrdlé boilie řady Plutonium, které jsem měl z loňského roku v boilie saku, jsem zalil ...

Retro chutě větších kaprů :)

Pavel napsal - Tuto sobotu chycen na svazové přehradě krásně bojovný kapr 75cm. Úspěšná nástrahy už poněkolikáté je Vaše.Asi opravdu retro chutě větších kaprů . Vrácen zpět...   ...

Vašek a metrový amur na Jahodu

Ahoj, tak jsem s kamarádem vyrazil na soukromý rybník, jen na pár hodin. Ihned po příjezdu jsem připravil krmení a můžeme začít. Na jeden prut jsem zvolil dumbles lesní jahoda a na druhý prut jsem dal...

Víkendovka Kuby a Jardy

Ahoj Ufoni, tak jsme s kamarádem Jardou vyrazili na prodloužený víkend k 7ha vodě. V pátek jsme na místo přijeli večer a tudíž první cesta směřovala k postaveni bivaku a našeho bydlení. Pruty jsme na...

Junioři v akci

Jelikož nám již naši kluci dorůstají do věku,kdy se z nich stávají rovnocenní parťáci rozhodli jsme se s Petrem,že zkusíme společný víkend na rybách-kaprech. I přes drobnou nepřízeň počasí a malou chu...

Na skok u vody

Krásného kapra ze svazové vody nám poslal Petr. Kapr se nechal zlákat na jednu kuličku Spicy Pineapple 19mm. ineapple 19mm....

E.T. 16,8kg

Ahoj, na prodloužený víkend jsme se s Kubou rozhodli vyrazit k 7 ha. rybníku a myslím si že volba byla dobrá a užili jsme si to! V pátek jsem vyrážel až po práci tak po příjezdu to bylo dost hektické...

Rekord jezera - 27,5kg

Tony a jeho další fantastický úlovek. Tentokrát rovnou rekord jezera 27,5kg - nádherná ryba. Detail z výpravy doplníme později vč. dalších fotek, až se Tony vrátí.Chyceno na TWO TONE - Giant Shellfish...

Pampaliny a jeho velikonoční nadílka

Pampalíny vyrazil o velikonocích k vodě a neudělal vůbec špatně. Zatím máme k dispozici pouze fotky. Jakmile dorazí nějaká zprávička, kde na co a tak, doplníme. Gratulace! ...

Lukáš a jeho 14kg z Labe

Lukáš nám poslal krásného šupíka z Labe. Lukáši, velká gratulace. Moc pěkná, zdravá ryba. Zdravím, všechny rybáře. Po výpravě na řeku Labe , se dnes podíval na břeh krásný šupík. Vážil 14kg a měřil 8...

Ondra Smetana - Cesta za divokými kapry

Je čtvrteční večer, den před Velkým Pátkem a já společně s mojí přítelkyní vyrážíme na dlouhou cestu. Už na Barandovském mostě na mě padá únava a to máme před sebou celou noc :-) Po menších útrapách, ...

První místo pro Fishing Warriors

Ahoj UFOňácká komunito :-) Rozhodli jsme se s Kubou Řezáčem zúčastnit se závodu na Dobré vodě, byly to naše první společné závody a i první v barvách UFO Fishing.  Závod se konal současně na dvou ry...

Sněhová vánice a 8 kaprů? No ano...

Dvě noci u vody, než mě vyhnala sněhová vánice. Jezdilo to nejvíc na boilie Spice Pineapple 15mm, lehce ořezaná kulička a silně nadipovaná dipem pikantní ananas. Podařilo se 8 kaprů, nej 1...

Velikonoční kapří mimina

Petr Altman se vydal o velikonocích se synem k vodě. Posílá krátký komentář a pěkné fotky. Děkujeme a gratulujeme.  Dobrý večer tak se nám povedly první úlovky s UFO. Během velikonočního chytání na s...

První pozdrav zo Slovenska I.

Martin vyrazil o velikonocích na "rybačku" a zatím 6 ryb od 9 do 18kg.  Píše: Ešte je studená voda. 18,1kg na popup salty Garlick s Spicy Pineapple, Tri ryby išli na fresh fruit vo slime.  Martine, ...

Tonda a jeho bramborových 23,9kg

Tonda má za sebou další neskutečnou výpravu a tentokrát vyrazil s retro bramborou. Výsledkem byl krásný kapr s váhou 23,90kg. Dle jeho slov ryby brali jako šílení a dokonce se mu podařilo chytit na Tw...

Konečně se i náš kuchař dostal k vodě II.

Tak Jarda už je zpátky "v kuchyni" a nadmíru spokojený se svojí třídenní výpravou.... I přes celkově nízkou aktivitu ryb se mi za tři dny podařilo přelstít 6 kaprů,mezi nimiž byli i dva krasavci 17 a...

Kuba Řezáč - Jeseter 42Kg

Ahoj tak jsme doma :-) od neděle jsme vyrazili s kamarády na ryby. V neděli po příjezdu jsem byl bez kontaktu s rybou az do pondělí ... Kdy jsem zkusil vytáhnout plavacku s tím ze si zablbnu ..Dlouho ...

Konečně se i náš kuchař dostal k vodě

Ahoj, tak se konečně i náš kuchař dostal letos poprvé k vodě, aby otestoval, co pro Vás navařil. Každý správný "kuchař" to tak má. Jarda říká: děláme vše proto, aby naše produkty byly opravdu co nejú...

Františkův UFO mejdan

František nelenil, vyrazil k vodě a hned na první den výpravy se mu podařilo ulovit krásného šupináče 88cm a 16kg! Kapr se nechal zlákat na Dumbles - lesní jahoda  Gratulujeme a těšíme se na další z...

Zpráva ze svazovky

Ahoj,začátkem března,hned poté co slezl led z mé oblíbené svazové pískovny jsem na pár dnů vyrazil zkusit štěstí.Nakonec jsem se dočkal devíti záběrů od kapra,ryby 5-8 kg a jako bonus tento šupík 14,2...

Krátká vycházka a ještě hezčí šupík

Ahoj, o víkendu jsme s Vaškem vyrazily konečně k vodě. Přijel sem brzo ráno a byla hrozná kosa. Do půl desáté se nedělo vůbec nic a tak už jsme pomaličku přestaly doufat. Trpělivost se vyplatila a já...

V noci -3 stupně, ale stálo to za to!

Zdravíme všechny rybáře! O víkendu jsem se s kamarádem vydaly na menší vodu a to i přes skutečnost, že měla být ještě pořádná zima. Nabalily jsme vše co jsem měl z výstavy od UFO Fishing a vyrazily. ...

Tony a jeho první rande s UFO Fishing

Ahoj, tak mám za sebou první mrazivé rande s UFO Fishing produkty na malé státní vodě. Byla opravdu neskutečná zima, ale vyplatilo se jít k vodě podívat. Bolies z řady HOT SPACE nezklamalo a odvedlo s...

Březnová nedělní krátká vycházka

Ahoj, tak jsem se dnes (19.3.2017) rozhodoval, jestli se v tomto deštivém počasí vydám k vodě a tak jsem teda vyrazil. V 15:00 jsem dorazil k vodě, postavil jsem brolly a začal vše připravovat. Na j...