Tomča na Labi...

Zdar ufáci......
V pondělí jsem vyrazil spolu s kamarádem na labe s vidinou ulovit alespoň kapra 10kg+. Na místo jsme přijeli hned ráno, ale museli jsme počkat než rybářská výprava před náma odjede, aby jsme mohli postavit naší malou vesničku. Po postavení jsme začali hned zakrmovat boiliesem Krill/citrus a Oliheň/banán. K večeru nás přijela zkontrolovat rybářská stráž, která připlula na policejní lodi. Dopadli jsme na výbornou, ale stráž hlásí, že kapři v tomto úseku vůbec nikomu neberou, a že budeme rádi alespoň za jednu rybu.
A jak řekli tak to bylo. První dva dny v naprostém pařáku jsme nemohli dostat jinou rybu na háček než cejna a tloušťě. Kapři se pouze drželi u hladiny a ani lov ve sloupci nepomohl. Třetí den přijde velká změna tlaku, což nám taky moc nepomáhá, ale naštěští začína k večeru pršet. Zjemňujeme montáže, měníme příchutě na Pikantní ananas a přidáváme popky Jahoda k eliminování bílé ryby. Za pět minut půlnoc přichází jízda na můj levý prut s pikantním ananasem a po rychlém boji přitahuji krásného vytřeného nenapapaného kapra, který nám dodal energii ve výpravě pokračovat a furt to zkoušet. K ránu přichází druhá jízda na můj pravý prut s OvoceČiliPepř a popkou jahoda, který jsem tam nechal přes noc na náhoďáka. Kapr má docela páru, ale citím, že je to miminko. Zamotává se do druhého prutu a pár metrů od nás jede obrovská prázdná nákladní písková loď, která určitě nebude zastavovat a čekat až problém vyřešíme. Pruty a vlasce kamaráda směřují až moc od břehu a ten utíká je přeladit, aby mu je loď nestáhla. Já rychle zdolám kapra, odháčkuju ho postaru na travičce, udělám rychlou fotečku a stahuju rychle druhý zamotaný prut těsne před čumákem lodi. Všechno jsme zvládli, pruty zůstali a kapr byl rychle a šetrně vrácen vodě. Odpoledne se nám mění furt počasí ze silného foukání na déšť a z deště na slunečné teplé počasí. Do všeho zdymadla furt mění hladinu vody a kapři se naprosto odmlčí. Domů jedeme zničení, ale šťastní, že nejedeme bez té jedné hezké ryby. Z tohoto článku plyne, že můžete mít dobrou výbavu, skvělé montáže a užasné nástrahy, ale pokud se ryba rozhodne, že brát nebude, tak brát nebude ať se staví rybář na hlavu jak chce. Celkový počet ryb za výpravu co jsme chytili bylo pár cejnů malých i velkých,tlouště a 2 kapříky. Za mě to byla povedená výprava a nemůžu se dočkat na příští výpravu kdy zase otestuju Obří korýše a Oliheň/chobotnice. Za Ufáky Tomča......

9CF5117C-5765-4B1F-A89E-D11396A49389E5232811-5412-4EAC-AC65-84B2E74305CD_15C139AB5-A9E6-4F27-97CB-EEDC6EF281A7_10C33D88A-5C4F-4337-B616-66102C54BEE9_1