Podzim na Slovensku

Čau Ufoni,
Dlouhou dobu jsem si říkal, že bych rád vyrazil na nějakou svazovou vodu a chtěl chytit pár pěkných ryb.
Začal jsem psát kamaradům a domlouvat delší výpravu k vodě. Když jsem myslel svazovou vodu, chtěl jsem někam kde to neznám. Zrodil se návrh na Slovenské jezero. Začali jsme vše domlouvat a několik týdnu na to vyrazili. První dojem po příjezdu k vodě byl neskutečný.
Obrovské jezero a člověk si říká kam si asi sedneme. Párkrát jsme jezero objeli a usadili se na jednom místě. Hodili jsme člun na vodu a jel jsem se podívat, jak to tu vypadá na dně. Hned 3 metry od břehu to padalo do 9 metrů a okousek dál se měnila hloubka od 10 do 12m. Bylo jasné, že jsme si vybrali nejhlubší část jezera. Začala tu první výzva se s tím popasovat.
V silném větru jsem zavezl oba pruty a čekal na záběr, který jsem očekával až od 2 dne.
Ráno mě však vzbudila jízda a tak zasekávám. Krásný budíček o váze 13+. Neskutečná radost na první noc. Rychle s tím zpět a budeme čekat na další záběr. Ten přisel opět další den ráno a řikám si, že to tu nejspíš bude pravidlem. Ryba atakující hranici 10 kg. Další dny chodili záběry i přes den a ryby od 5-11 kg. Nastal 5. den, budíček v půl 4 ráno pomalým padáčkem, který se změnil náhle v dost razantní jízdu a po 20 minutovém zdolávání podebírám rybu. V mlze na ní nebylo moc vidět a já netušil jak velkou rybu mám. Po zvednutí podběráku a dání ryby do podložky bylo jasné, že ryba malá nebude. Kouknu na váhu a ta se zastavila na krásných 14,6 kg. Udělal jsem pár fotek,rybu pustil a šel si lehnout. Odpoledne se nic nedělo, tak si řikam zkusím zig rig po debatě s místními. Po půl hodině přišel pomalý záběr a tak zdolavám. Ryba se držela u dna a vůbec se jí nechtělo ven. Nakonec se ryba dostala do podložky a já věděl, že to je slušná ryba. Cifra se zastavila na váze 16 kg a já měl neskutečnou radost.
Do konce výpravy přislo pár menších kaprů,ale já měl svůj cíl splněný.
Vše se vydařilo, počasí bylo krásné a návnady ještě lepší. Prostě kombice panáčků Svěží ovoce + sladký koktejl a Xko s pop up UFO X jsou výbornou zbraní.
20191015_05470920191016_11442220191020_09405420191018_032514IMG_2165IMG_208820191023_183318
Díky kluci . A příště zas u vody. Čau lidi.