ZPRÁVY OD VODY

S NOVOU SEZÓNOU, NOVÉ ZPRÁVY

41685520_2070580109937963_5945629592717885440_o

Rozvodněná řeka

Ahoj bando, vyrazil jsem k vodě a i přes to, že lilo jako z konve a voda v řece se během pár hodin zvedla o 1,5m a to tak, že jsem v noci musel stěhoval bivak na vyšší místo a bedlivě sledovat aplika...

Dubnové Labe

Ahoj ufouni,Po příjezdu na místo se nám ulevilo, protože bylo volné a mohla se jít vybalovat ta hromada věcí “což určitě víte o čem mluvím”.Bylo hezké počasí, které se střídalo z minuty na minutu a ne...

Podzimní session na řece

Ahoj, nastal podzim a to znamená nejlepší čas na kapry. Proto jsem se rozhodl vyrazit na řeku Labe, výpravu jsem měl naplánovanou na tři dny. S sebou jsem si vzal pytlík Ufo X a Krill, k vodě jsem...

Jahodové Chorvatsko

Ahoj Ufáci,   již po 4. jsem vyrazil do Chorvatska na Jezero Tribalj. Taktiku jsem měl danou od samého začátku a to krmit na 110m a montáže házet 10m za krmné místo. A zpětně můžu říct...

Česnek v akci

Ahoj kluci, navštívil jsem revír, kde jsem nebyl již 5 let a opět mě to chytlo za srdce. Ryby tu neskutečně bojují a nikdy nevíte co máte na háčku ,zda je to 8kg ryba nebo ryba atakující 20kg h...

Největší ryba závodů

Zúčastnili jsme se  CARPMARATHONU  na Dešné 94hod závod byl plný očekávaní, ale nezačal dobře, losování nám přidělilo číslo 25., což by bylo v teplejší vodě asi výhodou, ale bylo to na ...

Radek Morkes a shrnutí uplynulé sezóny

Nazdar chlapi, Posílám shrnutí loňského roku, protože nebyl pořádně čas – covid, práce, čtvrtý přírůstek do rodiny, který teď 02.02. slavil první rok. Konečně mi umožnil čas shrnout všechny loňské ...

Po roce opět na místě činu

Ahoj přátelé rybáři! Rok se s rokem sešel a já opět vyrazil na letní výpravu na pískovnu, s sebou jsme si vzal zbraně od UFO Fishing a to boilies UFO X a Oliheň Banán ,pop up Ufox ,Sladký koktejl a R...

Chorvatské Potěšení

Ahoj Ufoni,   již po 3. jsem navštívil známé jezero v Chorvatsku, předešlé 2 návštěvy nebyly až tak úspěšné, jak jsem čekal, ale i přes to jsem se sem vydal i po 3. a ne naposledy! Můj výběr...

Východočeská spojka

Ahoj Ufoni, tak jsem se letos konečně taky dočkal. Letošní moje první výprava začátkem července začala nádherně. Parťák Dušan se synem Honzíkem vyrazili k vodě už v sobotu a hned od prvníh...

Vltavský tank

Má poslední výprava směřovala, kam jinam, než na další svazovou vodu. Po příjezdu k vodě nastala klasická rutina. Za půl hodiny už sedím ve člunu a brázdím to s celou výbavou po vodě.Místa které jsem...

Zachráněný kapr

Ahoj UFOUNI,  Na začátku května jsme trávili víkend kde jinde než na písáku pod Břízou. Chci Vám popsat svůj neskutečný příběh. Všichni známe ten moment, kdy stahujeme pruty a najednou se vše za...

Obří lysec ze svazovky

V hlavě se mi honila minula výprava na svazovou vodu,kde ryba moc nespolupracovala. Druhý den přijíždím na to samé místo.Netrvá to dlouho a mé montáže leží na svých místech.Záběru jsem se ,ale nedočk...

Velká voda

Ahoj, po delší odmlce co sem chytal jiné značky boilie se vracím zpátky tam kde sem začal :) Moje první výprava pod "staronovou" značkou mířila k mé oblíbené řece Labi.  Už při odjezdu k řece s...

Vzpomínka na mládí

Ahoj Ufouni, po dlouhé době se zase hlásíme od břízy.Po zdravotních patáliích, které mi nedovolily se 6 měsíců věnovat své vášni, konečně nastal čas to znovu vyzkoušet. Sice za pomoci berlí, ale šlo ...

Ledové Jezero Štít

Přelom dubna a května byl ve znamení jezera Štít  a jasná volba na XKO a PIKANTNÍ ANANAS. Ryby  podle správce moc nešly a tak jsme si dali za cíl  chytit rybu kolem 15 kg a sázka na pa...

Carp Liga

Konec dubna byl ve znamení závodu Carp ligy  v Tovačově. Konečně jsme se dostali k vodě a hned na závody, voda má pouhých 8C a ryby moc nebraly a tak jsme vsadili na plovky a řepku. Plo...

Jarní řeka

Vyrazil jsem na víkend k řece. ale i přes to se mi povedlo několik ryb. Největší byl tento šupík, který neodolal boilies 19mm Čili ovoce pepř. Radek Marcelis ...

Stěhovat se vyplatí

Ahoj Ufoni,  sezóna je v plném proudu a já vyrazil na první tydenní výpravu této sezóny na Orlickou přehradu. Boilie jsem zvolil jasně, moje nejoblíbenější Retro Kukuřice a Ufo X, jak na krmen...

Krill Citrus v ledové vodě

První vycházka společně s krill/citrus, který mohl být tím pravým! Sice momentální nařízení vlády nedovoluje plnohodnotný lov ryb, ale i přes to je v mé blízkosti jedna soukromá pískovna. Po domluv...

Louže v srdci krušných hor

Už druhym rokem jsem dostal pozvání od kolegy kamaráda Jana Beneše na jezero Dělouš.Loni jsem se přesvědčil, že to není tak lehká voda. (jak se panuje o soukromých revírech). Hodně lavic, velké hloubk...

Zahájení dne 19.2.2021

Bylo nádherné počasí a myšlenka jenž si se mnou hrála byla velice lákavá. Tudíž ihned po obědě jsem vyrazil na naši milovanou řeku Ohři. Voda tekla rychleji než obvykle a však mě to neodradilo! Připr...

Posezónní tažení

V listopadu jsem si řekl, že jsem letos u vody až zas tolik času nestrávil a musím to dohnat. Čas je pro mě nepřítel číslo jedna a proto jsem se s mojí milovanou paní domluvil, že bude jezdit po prác...

Podzim u vody 2

Opět jsem vyrazil k vodě a zadařilo se. 2 hrsti kuliček na prut a pod háčkem panáček 19mm UFO X + 14mm pop up doplněné o obalovací pastu.    ...

Podzim u vody

Další výprava na svazovou vodu dopadla víc než dobře. V hlavní roly bylo opět x ko. Záběry přicházeli z levého prutu, a hloubky okolo 2 metrů. Na břeh se podivalo i tenhle supik 19+ ...

Po delší odmlce.

Za to, jak ke mně bylo Labe štědré na jaře, jsem byl moc rád. Pochytal jsem spoustu kaprů a mezi nimi i opravdové matadory. Začátkem září jsem se opět začal věnovat mé oblíbené řece. První tři vycházk...

Životní úlovek na Pikantní Ananas

Ahoj Ufoni, podařilo se mi o 300g překonat osobáček. Strůjce úspěchu... Pikantní Ananas jedna kulička 19mm, která je ve studené vodě nepřekonatelná. Takže jen co se dám dohromady chtěl bych atakov...

Carpmarathon Stehelčeves

Zdar Ufouni,Minulý víkend jsme se zúčastnili závodů Carpmarathon Stehelčeves 2020. Když jsme přijeli na místo a okoukli jsme revír, chtěli jsme si vylosovat místo č.8 nebo č.9, to byla top místa u pří...

Letní lov na Labi

Po dlouhé době jsme se s klukama vydali na delší výpravu k Labi. Počasí nám moc nepřálo. Přes den byla teplota lehce nad 30 stupňů takže jsme doufali v rybu aspoň večer nebo brzy ráno.  Na krmení...

UFO Fishing a Rybaření bez hranic

Ahoj UFOUNI, v sobotu 29.8. jsme se opět všichni včetně Pavla zůčastnili super akce Rybaření bez hranic na rybníku Na baště v Lázních Bohdaneč.  Tuto akci pořádá Křižovatka handic...