ZPRÁVY OD VODY

S NOVOU SEZÓNOU, NOVÉ ZPRÁVY

BANNER ZPRÁVY OD VODY_1

Déšť, vítr a plná podložka!

Tak konečně jsem se dostal zase k vodě:-) Po práci jsem za silného deště vyrazil k vodě na víkendovku. Po příjezdu jsem jim to tam parádně naservíroval a přišel šupík a v zápěti jeho starší bratr By...

Jirka Krátký opět čaroval na svazovce

Ahoj kluci, posílám šupíka (17,4kg) z poslední vycházky na svazovou pískovnu. Zobnul si dvě 23 mm kuličky pikantního ananasu.Kromě této ryby jsem ulovil ještě asi patnáct ryb v rozmezí 5-12 kg. ...

Tomča první zkušenost s UFO

Tato zpráva je z třech 24 hodinovek na jedné pískovně, která mi byla doporučena s ohledem na jesetery. Už od malička jsem choval k těmto rybám velký respekt a jsem jimi tak trošku posedlý, tak jsem se...

Změna počasí = ryba jistá

Didi opět prolovuje Rakouské revíry, kde by se nechali ryby spočítat na jedné ruce. O to je pak větší radost z ryby. Nejen u nás, ale i v Rakousku se dnes v noci razantně změnilo počasí a ryby ...

I taková je kaprařina...

Ahoj U.F.O. ni Týdenní výprava tentokrát nedopadla vůbec dle mých představ. Po dvou dopoledních záběrech první dopoledne i když jsem ryby bohužel nevytáhl tak se to jevilo jako dobrý začátek. Pak ale...

Lukášova víkendovka na Slapech...

Pro většinu rybářů je magické datum 16.6. a to i pro mého tátu a kamaráda, a proto se rozhodli uspořádat výpravu na Slapskou přehradu. Vyjížděli už v úterý večer a lov plánovali až do neděle. To jsem ...

Dynamite Cup 2017

Fanda s Romanem byli "závodit na Labi a udělali nám velikou radost... Kluci paráda... Rád bych se ještě vrátil k prestižnímu závodu co se týče jmen účastníků, Dynamite Cup 2017 který se ko...

Karel na Labi

Karel nám poslal krátké info z květnových výprav na jeho oblíbené Labíčko. Evidentně už ty místní mlsouny naučil přijímat naše kuličky... Ahoj Ufoni, v květnu jsem se opět věnoval Vašim kuličkám a ně...

Prodloužený víkend a první test novinky

Ahoj ufoni, vyrazil jsem s kamarádem Frantou na milované ryby a využili jsme svátků, díky kterým jsme mohli u vody strávit příjemných pár dnů. O revíru jsem věděl pouze to, že je bahnitý a že by zde ...

Tomáš s Fandou na týdenní výpravě

Fanda nám poslal krátkou zprávu od vody - Dokud mě bavilo chytat ryby do 10kg tak novinka 2017 byla naprosto úžasná,ale po tom co jsme ulovili několik desítek kaprů do 10kg a začínala na nás padat ún...

Na skok k vodě

Ahoj Ufoni , v neděli ráno jsem vyrazil s tátou k nám na místní vodu. Ze začátku se nic nedělo a tahal jen táta malé kapříky. Pak se to rozjelo i mě na česnekovou plovku obalenou v obalovací pastě Ob...

Víkend na Labi

Ahoj UFONI, Zdraví Vás Lukáš „bejk“ a rád se s Vámi podělím o svoji vycházku na oblíbené Labíčko. Začalo to v pátek trochu hekticky, protože ještě v poledne jsem neměl ani kuličku, ale horký telefon ...

Martin Vicher na Hejlově

Martin prožil krásné 4 dny u vody a povedlo se mu nachytat krásné ryby. Mezi nejúspěšnější nástrahy patřilo boilie Spicy Pineapple a sólo pop up Salty Garlic. Největší kapři měli 102cm a 19,7kg,94cm ...

Rakouský "kouzelník" DIDI

DIDI posílá pár krásných úlovků z opravdu hodně těžké vody, která je málo zarybněná. DIDI má rád velké výzvy a daří se mu!:-).  Nejvíce se prozatím daří na Retro Lesní Jahodu. Ale také s oblibou použí...

Pepa na svazové přehradě

Pepa Rendl bojuje na svazové přehradě. Po příjezdu mela voda 19'C a ryby perfektně spolupracovaly. Následné puštění vody znamenalo ochlazeni na 10'C a na aktivitě ryb je to velmi znát. Nicméně Pepa um...

Petr a jeho krásný šupík

Ahoj, udělal jsem si chvilku čas a vyrazil na svazovku nedaleko Pardubic. Nasadil jsem Squid&Octopus, podpořený totožnou pastou. Místo jsem si připravil method mixem a nadrceným Basicem zalitým b...

Jardova krátká vycházka k řece

Ahoj Ufoniv sobotu odpoledne jsem vyrazil  k řece nedaleko domova, měl jsem obavy že bude všude plno  když proběhlo zahájení lovu dravců.Ale měl jsem štěstí a našel jsem volnej flek, nebyla  tam moc v...

Ondra zklátil 16ku

Již doma jsem si připravil krmení i návazce tak, abych se ihned po příjezdu mohl intenzivně věnovat rybaření. Vytvrdlé boilie řady Plutonium, které jsem měl z loňského roku v boilie saku, jsem zalil ...

Retro chutě větších kaprů :)

Pavel napsal - Tuto sobotu chycen na svazové přehradě krásně bojovný kapr 75cm. Úspěšná nástrahy už poněkolikáté je Vaše.Asi opravdu retro chutě větších kaprů . Vrácen zpět...   ...

Vašek a metrový amur na Jahodu

Ahoj, tak jsem s kamarádem vyrazil na soukromý rybník, jen na pár hodin. Ihned po příjezdu jsem připravil krmení a můžeme začít. Na jeden prut jsem zvolil dumbles lesní jahoda a na druhý prut jsem dal...

Víkendovka Kuby a Jardy

Ahoj Ufoni, tak jsme s kamarádem Jardou vyrazili na prodloužený víkend k 7ha vodě. V pátek jsme na místo přijeli večer a tudíž první cesta směřovala k postaveni bivaku a našeho bydlení. Pruty jsme na...

Junioři v akci

Jelikož nám již naši kluci dorůstají do věku,kdy se z nich stávají rovnocenní parťáci rozhodli jsme se s Petrem,že zkusíme společný víkend na rybách-kaprech. I přes drobnou nepřízeň počasí a malou chu...

Na skok u vody

Krásného kapra ze svazové vody nám poslal Petr. Kapr se nechal zlákat na jednu kuličku Spicy Pineapple 19mm. ineapple 19mm....

E.T. 16,8kg

Ahoj, na prodloužený víkend jsme se s Kubou rozhodli vyrazit k 7 ha. rybníku a myslím si že volba byla dobrá a užili jsme si to! V pátek jsem vyrážel až po práci tak po příjezdu to bylo dost hektické...

Rekord jezera - 27,5kg

Tony a jeho další fantastický úlovek. Tentokrát rovnou rekord jezera 27,5kg - nádherná ryba. Detail z výpravy doplníme později vč. dalších fotek, až se Tony vrátí.Chyceno na TWO TONE - Giant Shellfish...

Pampaliny a jeho velikonoční nadílka

Pampalíny vyrazil o velikonocích k vodě a neudělal vůbec špatně. Zatím máme k dispozici pouze fotky. Jakmile dorazí nějaká zprávička, kde na co a tak, doplníme. Gratulace! ...

Stránka 1 z 2 - 50 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.